Гимназия

kyn

   
   
Психолог маманға
сұрақтар мен жауаптар

psiholog

Райымкулова Гульжан Ж

87071679445
Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
   

   

№ 6 Хромтау гимназиясы 9 «А» класс білім алушыларының бейінділік және кәсіби қызығушылық деңгейін анықтау үшін жүргізілген психодиагностикалық жұмыстардың қорытындысы

Психодиагностикалық жұмыстардың жүргізілген уақыты: ақпан, 2019 жыл

Психодиагностиканы жүргізген: Кушербаева А.Б.

Класы : 9 «Ә» кл

Психодиагностикалық әдістемелер:

  1. 1.«Профил» әдістемесі («Қызығулар картасының» модификациясы)

Арналуы: Әдістеме мектеп оқушыларының іс – әрекеттің әр түрлеріндегі басыңқы қызығушылығын анықтауға бағытталған.

Нұсқау: «Бұл сұрақтар сіздің әр түрлі  іс-әрекетіңіздегі қатынас бағдарын қызықтырады.Сізге сұрақтамада айтылғандар туралы ұнай ма? Егер ұнаса жауап парағының сұрақтар нөмері жанына «+» қойыңыз, ұнамаса «-». Күмән болса «?» қойыңыз». Бұл емтихан не қорытынды жұмыс емес, сондықтан бұл жерде қате жауап болуы мүмкін емес, тек күтпеген жауап болуы мүмкін. Сұрақтарға неғұрлым шынайы жауап берсеңіз нәтижесі соғұрлым нақты болады. Бір-біріңізбенақылдаспаңыз және ойлануға көп уақыт жұмсамаңыз.Мәліметтерді өңдеу және интерпретациялау. Сұрақтамамен оқушылар жұмысты аяқтағаннан соң олар әрбір оң қатардағы «+» белгілердің санын есептеп шығу қажет. Он қатар бұл кәсіби іс-әрекеттердің мүмкін бағыттары:

1-    физика және математика.

2-    химия және математика.

3-    радиотехника және электроника.

4-    механика жәнеқұрылыс.

5-    география жәнеқұрылыс.

6-    әдебиетжәнеөнер.

7-    тарихжәнесаясат.

8-    педагогика жәнесаясат.

9-    кәсіпкерлікжәнеүйшаруашылығы.

10-  әскериісжәне спорт.

 Жоғарыұпай тек біреуіндеғанаемес, үшнемесетөртеуіндекездеседі. Бұлжасөспірімдердіңкәсібиқызығуларының  аймағынкөрсетеді.

Сауалнаманың қорытындысы:

Білімалушының аты - жөні

Кәсіби іс әрекетінің бейін бағыты

1

Әділбек Айжан

География және құрылыс

2

Таубаева Анель

Педагогика және саясат

3

Нұрмұханова Дильназ

Әдебиет және өнер

4

Алуадинов Алдияр

Кәсіпкерлік үй шаруашылығына бейімділік

5

Мақсатов Диас

Кәсіпкерлік үй шаруашылығы

6

Айтуған Индира

Тарих және саясат

7

Абаш Әлия

География және құрылыс

8

Алибекова Томирис

Әдебиет және өнер

9

Утегенов Алмас

Педагогика және саясат

10

Баширова Амина

Тарих және саясат

11

Алдажаров Дамир

Әскери іс және спорт

12

Утегулова Самал

Тарих және саясат

12

Какимова Томирис

Әскери іс және спорт

География және құрылыс – 2 білім алушы

Педагогика және саясат – 2 білім алушы

Әдебиет және өнер – 2 білім алушы

Кәсіпкерлік, үй шаруашылығына бейімділік – 2 білім алушы

Тарих және саясат – 2 білім алушы

Әскери іс және спорт – 1 білім алушы

№ 6 Хромтау гимназиясы 9 класс білім алушылардың кәсіби бейімділік деңгейін анықтау сауалнамасының қорытындысы

Әдістеме:Иовайшидің кәсіби бейімділікті анықтау сауалнамасы

Сауалнамаға қатысушылар: 9 «ә» класс білім алушылары

Сауалнаманың жүргізілген уақыты: ақпан, 2019 жыл

Сауалнаманы жүргізген: психолог Кушербаева А.Б.

Сауалнамаға нұсқау:

Берілген сұрақтарды мұқият оқып, өзіңнің қызығушылығың мен мүмкіндігіңе сәйкес келетін жауапты таңда.

Сауалнаманың қорытындысы бойынша оқушылар төмендегідей бейімділік бағыттарға бөлінеді:

  1. - адамдармен жұмыс істеуге бейімділік.Қызмет көрсетумен (тұрмыстық, медициналық, анықтамалық-ақпараттық), басқарумен, тәрбиелеу мен оқытумен байланысты мамандықтар. Осы топтағы мамандықтарда табысты жұмыс істейтін адамдар коммуникативті болуды білу және жақсы көру керек, түрлі адамдармен ортақ тіл табысуы қажет, оларды көңіл-күйлерін, ниеттерін және ерекшеліктерін түсіне білгені абзал.
  2. зерттеу  қызметтеріне бейімділік.Ғылыми жұмыспен байланысты мамандықтар. Зерттеу іс-әрекетімен айналысатын адамдарға, ғылымның нақты бір саласында жақсы теориялық дайындықтан басқа, келесідей қасиеттер қажет: рационалдылық, тәуелсіздік, пікірлеудің  түпнұсқалығы, ақыл-ойының аналитикалық сипаты.  Оларға  мәселені шыңдаумен айналысу емес, сол мәселе туралы ойлану қызығырақ болып көрінеді.
  3. – өндірісте жұмысқа бейімділік.Осындай мамандықтар шегі өте кең: металл өндірісі және өңделуі; аспаптар мен механизмдердің монтажы, жинақталуы; электронды және механикалық құрал-жабдықтардың жөндеу жұмыстары, қызметі; ғимараттар мен конструкциялардың жөндеу жұмыстары, монтажы; түрлі материалдарды өңдеу және пайдалану; көлік құралдарымен басқару. Осы топ мамадықтары адамның денсаулығына, зейіннің, қозғалыстардың координациясына жоғары талаптар қояды.
  4. – іс-әрекеттің эстетикалық түрлеріне бейімділік.Көркем өнерлік, музыкалық,  көркем әдебиеттік, актерлік-сахналық іс-әрекетпен  байланысқан, шығармашылық сипаттағы мамандықтар. Шығармашылық мамандықтардың иелерін арнайы қабілеттердің (музыкалық, әдеби, әртістік) болуынан басқа, ойлаудың  түпнұсқалығы және мінездің тәуелсіздігі, мінсіздікке ұмтылу сипаттайды.
  5. – іс-әрекеттің эксремалды түрлеріне бейімділік. Спортпен айналысумен, саяхат жасаумен, экспедициялық жұмыспен, қарауылдық және оперативті-іздеу іс-әрекетімен,  әскердегі қызмет етумен байланысты мамандықтар. Осылардың барлығы физикалық дайындыққа, денсаулыққа және моральдік-еріктік қасиеттерге ерекше талаптар қояды.
  6. – іс-әрекеттің жоспарлық-экономикалық түрлеріне бейімділік. Есептеулер және жоспарлаумен (бухгалтер, экономист); іс-жүргізу жұмыстарымен текстерді  талдау және өзгертумен (редактор, аудармашы, лингвист); объекттердің схемалық түрдегі бейнелерімен (сызушы, топограф) байланысты мамандықтар.   Бұлмамандықтарадамнанжинақылықтыжәнеұқыптылықтыталапетеді.

Сауалнаманың қорытындысы:

Білім алушының аты - жөні

Іс әрекеттің түріне бейімділік деңгейі

Бейінділік бағыты

1

Нұрмұханова Дильназ

Іс әрекеттің эстетикалық түріне бейімділік

гуманитарлық

2

Алуадинов Алдияр

Іс әрекеттің жоспарлы экономикалық түріне бейімділік

Гуманитарлық

3

Әділбек Айжан

Адамдармен жұмыс жасауға бейімділік

Гуманитарлық

4

Таубаева Анель

Іс әрекеттің экстремалды түріне бейімділік

Гуманитарлық

5

Мақсатов Диас

Өндірісте жұмысқа бейімділік

Гуманит/жаратыл

6

Алибекова Томирис

Іс әрекеттің эстетикалық түріне бейімділік

гуманитарлық

7

Утегенов Алмас

Іс әрекеттің жоспарлы экономикалық түріне бейімділік

Гуманитарлық

8

Айтуған   Индира

Іс әрекеттің эстетикалық түріне бейімділік

Гуманитарлық

9

Абаш Әлия

Зерттеу қызметтеріне бейімділік

Гуманит/жарат

10

Баширова Амина

Адамдармен жұмыс жасауға бейімділік

Гуманитарлық

11

Алдажаров Дамир

Өндірістік қызметке бейімділік

Гуманит/жарат

12

Утегулова Самал

Іс әрекеттің эстетикалық түріне бейімділік

гуманитарлық

13

Какимова Томирис

Адамдармен жұмыс жасауға қабілеттілік

гуманитарлық

Іс әрекет түрлеріне бейімділіктеріне қарай:

  • Іс әрекеттің эстетикалық түріне бейімділік – 4 білім алушы
  • Іс әрекеттің жоспарлы экономикалық түріне бейімділік – 2 білім алушы
  • Адамдармен жұмыс істеуге бейімділік – 2 білім алушы
  • Өндірісте жұмыс істеуге бейімділік – 2 білім алушы
  • Іс әрекеттің экстремалды түріне бейімділік – 1 білім алушы
  • Зерттеу қызметтеріне бейімділік – 1 білім алушы

Бейінділік бағыты бойынша:

  • Гуманитарлық бағыты бойынша – 9 білім алушы
  • Гуманитарлық – жаратылыстану бағыты бойынша- 3 білім алушы анықталып отыр.

№6 Хромтау гимназиясы 9 «Ә» класс білім алушыларының бейімділік деңгейін анықтау мақсатында жүргізілген сауалнаманың қорытынды анықтамасы

Сұрақтың мазмұны

Білім алушылардың жауабы

1

Егер сенде таңдау болса, төмендегі берілген бағыттардың қайсысын таңдар едің?

Математикалық – 1

Тарих және география – 5

Әдебиет және тіл - 6

2

Көрініс көрсету үшін рол таңдау керек болса, қандай ролде таңдар едің?

Инженер – технолог – 6

Археолог - музейтанушы – 2

Журналист, шетел тілін меңгеруші - 4

3

Берілген үш бағыттың қайсысына таңдау жасар едің?

Дүние жүзі тарихы – 3

Кәсіпкерлік және бизнесті дамыту – 5

Графика және жобалау – 2

Құқық негіздері - 2

4

Өзіңе ең жақын образды таңда

Тарих ғылымына деген қызығушылық – 2

Қоғамға қажетті кәсіпкерлікті дамыту, бизнес бастамаларымен жұмыстану – 5

Графикалық жобалау, инновациялық - 3

технологиялардың дамуына үлес қосу - 2

5

Болашақта қандай ғылым саласында жұмыс жасауды қалайсың?

Өнеркәсіп – және техника – 6

Медициналық, әлеуметтік, педагогикалық – 3

Халықаралық қатынастар, аударма ісі, тіл дамыту саласы - 3

6

Үш бағыттың біреуіне таңдау жасау керек болған жағдайда, қандай бағытқа таңдау жасар едің?

Жаратылыстану - 1

Гуманитарлық - 9

Лингвистикалық - 2

№ 6 Хромтау гимназиясы 9 класс білім алушыларымен жүргізілген кәсіптік бейінділіктерін анықтау жұмыстарының қорытындысы

Ақпан, 2019 жыл

Білім алушылардың кәсіби бейінділіктерін қызығушылықтарын анықтау мақсатында төмендегідей диагностикалық жұмыстар ұйымдастырылды:

ü  Иовайшидің «Кәсіби биімділікті анықтау» тесті

ü  «Профил» әдістемесі («Қызығулар картасының» модификациясы)

ü  Сауалнама

Білім алушының аты - жөні

Иовайшидің «Кәсіби биімділікті анықтау» тесті

«Профил» әдістемесі («Қызығулар картасының» модификациясы)

Сауалнама қорытындысы

1

Абаш Әлия

Зерттеушілік іс әрекетке бейімділік

География және құрылыс

гуманитарлық

2

Айтуған Индира

Іс әрекеттің эстетикалық түріне бейімділік

Тарих және саясат

гуманитарлық

3

Алдажаров Дамир

Өндірісте жұмыс жасауға бейімділік

Әскери і және спорт

гуманитарлық

4

Алибекова Томирис

Іс әрекеттің эстетикалық түріне бейімділік

Әдебиет және өнер

гуманитарлық

5

Алуадинова Алдияр

Іс әрекеттің жоспарлы экономикалық түріне бейімділік

Кәсіпкерлік , шаруашылықты реттеу

гуманитарлық

6

Әділбек Айжан

Адамдармен жұмыс жасауға қабілеттілік

География және құрылыс

гуманитарлық

7

Баширова Амина

Адамдармен жұмыс жасауға қабілеттілік

Тарих және саясат

гуманитарлық

9

Какимова Томирис

Адамдармен жұмыс жасауға қабілеттілік

Әскери іс және спорт

гуманитарлық

10

Мақсатов Диас

Өндірісте жұмыс жасауға бейімділік

Кәсіпкерлік және шаруашылық

гуманитарлық

11

Нурмуханов Дильназ

Іс әрекеттің эстетикалық түріне бейімділік

Әдебиет және өнер

гуманитарлық

12

Таубаева Анел

Іс әрекеттің экстремалды түріне бейімділік

Педагогика және саясат

гуманитарлық

13

Утегенов Алмас

Іс әрекеттің жоспарлы экономикалық түріне бейінділік

Педагогика және саясат

гуманитарлық

14

Утегулова Самал

Іс әрекеттің эстетикалық түріне бейімділік

Тарих және саясат

Гуманитарлық

Қорытынды:

Иовайшидің «Кәсіби биімділікті анықтау» тесті бойынша:

  • Іс әрекеттің эстетикалық түріне бейімділік – 4 білім алушы
  • Іс әрекеттің жоспарлы экономикалық түріне бейімділік – 2 білім алушы
  • Адамдармен жұмыс істеуге бейімділік – 2 білім алушы
  • Өндірісте жұмыс істеуге бейімділік – 2 білім алушы
  • Іс әрекеттің экстремалды түріне бейімділік – 1 білім алушы
  • Зерттеу қызметтеріне бейімділік – 1 білім алушы

«Профил» әдістемесі («Қызығулар картасының» модификациясы)

физика және математика - 0

химия және математика - 0

радиотехника және электроника – 0

механика және құрылыс - 0

 география және құрылыс - 2

әдебиет және өнер - 2

тарих және саясат - 2

 педагогика және саясат - 2

кәсіпкерлік және саясат - 2

әскери іс және спорт – 3

Пәнге бейімділігіне байланысты (білім алушылардың сауалнамаға берген жауабы бойынша)

Жаратылыстану – 0

Гуманитарлық – 12

Жүргізілген диагностикалық жұмыстардың қорытындысы бойынша білім алушылардың жоғарыда көрсетілген бейінділіктері анықталды.

Ұсыныс:

ü  Жүргізілген диагностиканың қорытындысымен білім алушыларды және ата – аналарды таныстыру.

ü  Мамандық және кәсіби бейімділікті таңдауда диагностикалық қорытындының көмегіне сүйену. Білім алушының шынайы қызығушылығымен бейімділігін ескеру.

ü  Ата аналармен және білім алушылармен кеңес беру, түсіндіру жұмыстарын жүргізу.

   

Послание Токаева  

   

Мемлекеттік рәміздері  

 

   

Директор блогы  

foto 

Мукашева Гулмараш Орынбасаровна

   

Әлеуметтік серіктестер  

 

   
QR-Code dieser Seite
   

Сенім телефоны:  

 

   
© №6 Хромтау гимназиясы

Разработка и техподдержка сайтов в Хромтау ИП Петрова Л.Н. 8 702 548 48 09